• Gespreid betalen via
  • Gratis verzending boven de €100
  • Gratis retourneren binnen 14 dagen

Retour- en Restitutiebeleid

Retour- en Restitutiebeleid

Ons retour- en restitutiebeleid is geldig gedurende 14 dagen na uw aankoop. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we helaas geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet uw handpan ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u deze hebt ontvangen. Het dient ook te worden geretourneerd in de originele verpakking.

Uitgesloten van retournering zijn:

  • Handpannen die gebruikt zijn in bijvoorbeeld optredens of opnames.
  • Handpannen zonder originele verpakking.
  • Maatwerk handpannen die speciaal voor u zijn vervaardigd.

Om uw retournering te voltooien, hebben we een aankoopbewijs nodig.

Stuur alstublieft uw handpan niet terug naar de maker of het atelier zonder dit vooraf gemeld te hebben. 

Er zijn situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Handpannen met overduidelijke gebruikssporen.
  • Handpannen die zijn aangetast of beschadigd.
  • Handpannen die meer dan 14 dagen na levering worden geretourneerd.

Melding van beschadigde handpannen

Als uw handpan beschadigd aankomt, dient u dit zo snel mogelijk bij ons te melden, bij voorkeur binnen een dag na ontvangst. Gelieve ons foto’s en video’s te verstrekken als bewijs van de schade. In dergelijke gevallen kunnen we regelingen treffen voor de retournering van het product.

Restituties

Zodra uw retournering is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u op de hoogte te stellen dat we uw geretourneerde handpan hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.

Indien goedgekeurd, zal uw restitutie worden verwerkt en zal het bedrag automatisch worden teruggestort op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende restituties

Indien u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Mocht je met creditcard hebben betaald, neem dan contact op met de creditcardmaatschappij, aangezien het enige tijd kan duren voordat uw restitutie officieel wordt bijgeschreven.

Daarna kunt u contact opnemen met uw bank, aangezien er vaak enige verwerkingstijd is voordat een restitutie wordt geboekt.

Als u al deze stappen heeft genomen en u heeft nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Omruilingen

We vervangen handpannen alleen als ze defect zijn of beschadigd zijn bij ontvangst. Indien u dezelfde handpan wilt omruilen, stuur ons dan een e-mail naar {e-mailadres} en stuur uw handpan naar: {fysiek adres}.

Cadeaus

Indien de handpan als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retournering. Zodra het geretourneerde item is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u verzonden.

Als het item niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om later aan u te geven, zullen we een restitutie naar de schenker sturen en zal deze op de hoogte worden gebracht van uw retournering.

Retourneren van verzendingen

Om uw handpan te retourneren, dient u deze per post te verzenden naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van uw handpan. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. In het geval van een restitutie, wordt het bedrag voor retourzending afgetrokken van uw totale restitutiebedrag.

Afhankelijk van uw locatie kan de tijd die nodig is voor uw omgeruilde handpan om bij u te arriveren variëren.

Heeft u hulp nodig?

Neem voor vragen met betrekking tot restituties en retourneringen, inclusief beschadigde handpannen, contact op met ons via {e-mailadres}. Wij staan graag tot uw dienst.

Retour- en Restitutiebeleid
Winkelwagen